Možnosti dopravy
Uvedené ceny jsou včetně DPH.
doprava po celé ČR
při nákupu nad 1499 Kč
* platí pro vybrané dopravce
ČESKÁ POŠTA
Přepravuje standardní zásilky až do 50 kg, které jsou obvykle doručovány nebo připraveny k vyzvednutí následující pracovní den po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání zásilky do přepravy ČP odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Před plánovaným doručením pak ČP odešle email a SMS s kódem pro bezkontaktní převzetí zásilky, kterou tak může převzít i třetí osoba.
Balík Do ruky do 50 Kg
Doručení zásilky přímo do rukou adresáta, a to již následující pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště. S ČP se můžete dohodnout na opětovném doručení i v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Balíkovna do 20 Kg
Vyzvednutí zásilky v síti Balíkoven s rychlejším odbavením následující pracovní den po podání
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Platba dobírky je možná i platební kartou.
Zeptejte se Dopravce | Telefon 800 104 410 Email: info@cpost.cz Po - Pá 7:30 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |
Zásilkovna
Přepravuje standardní zásilky do 10 kg, zásilky jsou obvykle připraveny k vyzvednutí následující pracovní den po předání zásilky dopravci (předání jen v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání zásilky Zásilkovně odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Po doručení na Vámi zvolené Výdejní místo pak Zásilkovna odešle email a SMS s kódem, zásilku tak může převzít i třetí osoba.
Balík Do Zásilkovny do 10 Kg
Vyzvednutí zásilky v síti výdejních míst Zásilkovny následující pracovní den po podání
Úložní doba je 7 dnů s možností prodloužení na 21 dnů pomocí odpovědní SMS dopravci - Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.
Platba dobírky je možná i platební kartou
Home Delivery do 10 Kg
Doručení zásilky přímo do rukou příjemce následující pracovní den po podání s časem doručení s přesností až na 90 minut
Pokud kurýr nezastihne příjemce na adrese doručení, zásilku přesměruje na nejbližší vhodné výdejní místo, kam následně zásilku zaveze
Příjemce tak může zboží vyzvednout v den doručení, heslo pro vyzvednutí zásilky pak dostane standardní cestou a bude mít 5 dní na vyzvednutí.
Platba dobírky je možná 3 způsoby: předem, anebo hotově či kartou u řidiče
Zeptejte se Dopravce | Telefon 216 216 516 Email: info@zasilkovna.cz Po - Pá 8:00 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |
PPL
Přepravuje standardní zásilky do 31,5 kg, zásilky jsou obvykle doručovány následující pracovní den po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání balíku PPL odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). Před doručením pak PPL odešle email a SMS s časovým oknem předpokládaného doručení a kontaktem na doručujícího řidiče.
PPL Parcel CZ Private do 31,5 kg
Doručení zásilky přímo do rukou příjemce, a to již následující pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
U této dopravy máte možnost změny dispozic doručení, a to prostřednictvím webových stránek PPL ( lze přesunout na jiný termín, přesměrovat na jinou adresu či Výdejní místo PPL Parcel Shop )
Pokud Vás dopravce nezastihne, doručí zásilku do nejbližšího PPL ParcelShopu, kde bude připravena k výdeji po dobu 7 dnů. Zásilka bude vydána na základě ověření údajů z průkazu totožnosti, které se musí shodovat s údaji na zásilce. V případě zásilky bez dobírky, doručované do obchodní sítě Žabka, je po příjemci požadován PIN, který zasílá dopravce e-mailem a SMS
Potvrzení přijetí zásilky: Dopravce Vás při předání zásilky vyzve k podpisu doručovacího listu. Pokud si nejste jistí, zdali je zásilka bez vady, uveďte tuto skutečnost k vlastnímu podpisu, a to nejlépe textem "POŠKOZENÁ ZÁSILKA"
Platba dobírky platební kartou je možná jen u doručujícího řidiče! Ve výdejních místech PPL Parcel Shop lze platit pouze v hotovosti.
PPL Parcel Parcel Shop CZ do 31,5 kg
Doručení zásilky do PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, a to již následující pracovní den, kde bude připravena k výdeji po dobu 7 dnů.
Balík lze vyzvednout kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí, který zasílá dopravce e-mailem a SMS
PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Zeptejte se Dopravce | Telefon 225 331 500 Email: info@ppl.cz Po - Pá 8:00 - 18:00 |
Zeptejte se MAXÍKA | Telefon 313 129 855 Po - Pá 8:00 - 16:30 |
GEIS CZ
Přepravuje paletové zásilky do 2500 kg, které jsou obvykle doručovány do 48 hod od převzetí a to v pracovní dny po předání zásilky dopravci (zásilky předáváme v pracovní dny).
Pravidelně aktualizovaný den doručení najdete u jednotlivých hraček pod symbolem "i" nebo v košíku před dokončením objednávky.
Informaci o předání paletové zásilky GEIS CZ odesíláme emailem, který obsahuje číslo zásilky a hodnotu dobírky (byla-li objednána). V den doručení GEIS CZ informuje příjemce předem telefonicky o době doručení zásilky. Řidič zatelefonuje příjemci nejdéle 2 hodiny před doručením, nejdříve však v 7:30 hod.
GEIS CZ Palety B2C do 2500 kg
Doručení palety přímo na adresu příjemce, a to do 48 hod v pracovní den mezi 8:00-16:00 hodinou.
Pokud Vás dopravce nezastihne, pokusí se doručit zásilku následující pracovní den.
Potvrzení přijetí zásilky: Dopravce Vás při předání zásilky vyzve k podpisu doručovacího listu. Pokud si nejste jistí, zdali je zásilka bez vady, uveďte tuto skutečnost k vlastnímu podpisu, a to nejlépe textem "POŠKOZENÁ ZÁSILKA"
Platba dobírky není možná platební kartou
Zeptejte se Dopravce | Telefon 951 277 777 Email: info@geis.cz Po - Pá 8:00 - 17:00 |
Zeptejte se MAXÍKA |
Telefon 313 129 855 |
Obdrželi jste informaci o doručení zásilky, ale nebudete na zadané adrese? Zásilku si můžete přesměrovat a vyzvednout na výdejním místě dopravce nebo na doručovacím depu.
Dopravu na místo dodání zboží zajišťuje prodávající zpravidla s využitím specializovaných služeb třetí osoby, vždy však za podmínek, které jsou součástí objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo změnit přepravce včetně rozhodnutí využít k dopravě objednaného zboží vlastních prostředků, a to i bez předchozího upozornění kupujícího. Tato změna se však nesmí projevit snížením kvality doručení a změnou její ceny.
Součástí dodávky zboží na místo dodání není předvedení, instalace, sestavení nebo montáž zakoupeného zboží.