Shifu Plugo Count Chytré počty

Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty
Shifu Plugo Count Chytré počty

prodej skončil

Vybrat jiné zboží
DĚLÁ RADOST UŽ 2 DĚTEM

vrácení zboží   60 dní na vrácení zboží

Parametry

Vhodné od 4 let
Pohlaví Unisex
Věk Předškolák (3-5 let), Školák (6-11 let)

Popis

Plugo je interaktivní vzdělávací hra k tabletu využívající technologii rozšířené reality. O akci a zábavu jde především, protože vše, co děti na magnetické podložce postaví, vytváří díky AR technologii zpětnou vazbu v barvitém příběhu na obrazovce tabletu.

A tak si děti ani neuvědomují, že dobrovolně řeší matematické, jazykové, logické a tvůrčí úkoly. Celý systém her Plugo totiž vychází z konceptu vzdělávání STEM a k seznámení dětí s technikou a matematikou využívá hravý a nápaditý přístup.

Doprovodná aplikace obsahuje velké množství zábavných her v úrovních uzpůsobených věku vašich dětí, a to v rozsahu přibližně od 5 do 11 let, takže spolehlivě zabaví sourozence i kamarády.

Součástí setu je podložka se slotem pro uchycení tabletu a magnetickou plochou určenou ke hře.

Set Plugo Count promění matematiku na zábavnou disciplínu tím, že příklady propojí s reálnými každodenními úkoly a pomůže dětem lépe se orientovat v matematických pojmech.

Aktivní výuková hra k tabletu

Také si myslíte, že tablet v dětských rukách nic dobrého nepřináší? Hry Plugo vás přesvědčí o opaku – tablet totiž promění na moderní výukovou hračku, která zabaví holky a kluky od 5 do 11 let a rodičům zařídí chvíli klidu.

Jak Plugo funguje?

  • Vše se odehrává na magnetické podložce, do níž na jedné straně uchytíte tablet (jde to i s krytem) a na druhé skládáte dílky podle zvolené hry.
  • Po spuštění aplikace děti ovládají hry na obrazovce prostřednictvím sestavování.
  • Řeší početní úkoly.

Interaktivní prostředí aplikace zahrnuje audiovizuální motivační prvky, které dětem plynule a efektivně pomáhají v řešení úkolů.

Technologie rozšířené reality (AR – Augmented Reality), kromě neustálé zpětné vazby přináší ještě jednu velkou výhodu – při hře nepřekáží žádná tlačítka, baterie ani kabely a děti se můžou soustředit na prohlubování svých STEM dovedností.

Co má STEM společného s hračkami?

Výukové STEM hračky geniálně děti seznamují s polytechnickými obory při aktivní a zábavné hře. Barvitě zpracované zajímavosti děti vtáhnou do děje, takže si ani neuvědomí, že se učí, Plugo navíc děti podporuje v dotazování a podporuje je v používání nových vědomostí v každodenním životě.

STEM hračky Shifu

  • přitáhnou zájem dětí k přírodovědným a technickým oborům
  • zlepší orientaci v moderních technologiích
  • a podporují děti v použití získaných znalostí v každodennm životě.

Ať už děti počítají příklady, aby pomohly kosmonautovi proletět celou sluneční soustavu, nebo staví potrubí, díky němuž uhasí oheň, vždy aktivně k řešení používají ruce. Při sestavování příkladů si uvědomují důležité prostorové souvislosti.

Hands On Experience, neboli aktivní řešení úkolu namísto pouhého čtení nebo sledování, pomáhá dětem:

  • více se soustředit na úkol
  • snáze získat znalosti a dovednost
  • lépe si vše zapamatovat

Děti si s Plugo zdokonalí:

  • matematiku
  • kritické myšlení
  • řešení problémů
  • logické uvažování
  • prostorovou orientaci
  • kreativitu
  • samostatnost při zpracování úkolů

Stáhněte si aplikaci a můžete hned začít.

Propracovaná doprovodná aplikace (v angličtině, k orientaci postačí základní znalost) obsahuje množství her k jednotlivým Plugo sadám pro různé věkové kategorie.

  • Stáhněte si aplikaci Plugo a postupujte podle pokynů na obrazovce
  • Přihlaste se a zadejte údaje, které hry uzpůsobí věku vašich dětí
  • Případně vytvořte účty pro vícero hráčů
  • Synchronizujte své Plugo sestavy
  • Rozložte magnetickou podložku a vložte do ní zařízení
  • A s výběrem hry už si poradí děti samy...

Shrnutí vlastností

  • Sada Plugo Count obsahuje 2 části (podložku, matematickou hru)
  • Pro děti ve věku přibližně 5 až 11 let
  • Několik ocenění v oblasti výukových hraček (Mom´s Choice, Tillywig Brain Child a další)
  • AR interaktivní hra bez dotyku obrazovky
  • Kontinuální zpětná vazba
  • Propojuje zábavu a učení podle konceptu STEM
  • Aktivní hra k tabletu – "Hands On Experience"
  • Stačí vybalit a stáhnout doprovodnou aplikaci Plugo
  • Bez tlačítek, drátů a dalšího hardwaru
  • Kompaktní odolné díly stavebnice
  • Zábavné výukové hry k sadám v bezplatné aplikaci
  • Hry mají různá témata a velké množství úrovní a obtížností

Obsahuje:

  • Magnetická podložka se slotem k uchycení tabletu.
  • Sada Plugo Count obsahuje: 1 stojan na čísla, 2 sady číslic 0 – 9, 4 znaménka (+,-, /, x)

Kompatibilita systému se zařízeními iOS:

  • iPad 3. generace a novější
  • iPad Mini 2 a novější
  • iPad Air – všechny modely
  • iPad Pro – všechny modely, kromě iPad Pro 12,9"
  • iPhone 6 a novější Android 2015 a novější, min. 2GB RAM: Tablety Samsung, Lenovo, Smartphony Samsung.
  • Nepodporuje Kindle

Značku Shifu vybudoval nadšený tým rodičů, odborníků na rané učení, inovátorů a technologů, jejichž rozmanité znalosti a zájmy do sebe zapadají stejně efektivně, jako všechny části jejich stavebnic.

Společně usilují o propojení dětských her a smysluplného a přínosného učení. A to se jim od roku 2016 daří stále lépe především díky objevování nekonečné dětské fantazie za pomoci nejmodernějších technologií.

Věk: 4+
Rozměr balení: 33,5 x 15 x 13,5 cm

Video

Dotazy

Povinný údaj
Povinný údaj
Povinný údaj
Povinný údaj

Kód výrobce

SHI PS-SHIFU-020